Teljesítmény |
|
0-100 Km/h |
4,3 s (GTech Pro); 60 láb:2,05 s |
1/8 mérföld |
(0 rollout) 8,2 s (Gtech Pro); 1/4 mérföld: 12,8 s, 175 km/h
|
Max. sebesség |
245 (eddig ennyi volt a legtöbb, amit mentem vele, szerintem kb 260) |
LE |
|
Súly |
1320 kg |
Nyomaték |
|
|
|
Motor |
|
Motor |
öthengeres 2226 ccm-es 20 szelepes turbo |
Légszűrő |
direktszűrő |
Kipufogó |
Kapitány-féle rendszer. |
Gyújtás |
NGK nagy hőértékű platinagyertyák |
Egyéb |
átalakított szívósor, nagyobb intercooler, nagyobb turbofeltöltő |
Futómű |
|
Gumik |
225/50 VR15 Toyo Proxes T1-S |
Felnik |
Eredeti sport Quattro felnik 9Jx15 |
Rugók |
gyári Audi S2 rugók |
Gátlók |
Kapitány-féle erősített gátlók |
Fékek |
erősített Audi S2 fékrendszer |
Merevítők |
- |
Egyéb |
Quattro-hajtás, kapcsolható kardán- és hátsó difizár |
Külső Optika |
|
Karosszéria |
Az eredetivel szinte teljesen megegyező Sport Quattro karosszéria utángyártott karosszériaelemekből |
Légterelők |
Audi Sport Quattro hátsó spoiler (a rally-verzióról) |
Kiegészítők |
- |
Fénytechnika |
- |
Dekor |
- |
Egyéb |
- |
Belső Optika |
|
Festés, dekor |
- |
Ülések |
elöl: Audi TT Coupé, hátul: Audi Coupé |
Kormány |
Momo sportkormány, gravírozott "Sport Quattro" felirattal |
Kiegészítők |
kiegészítő műszerek a középkonzolon: olajnyomás, olajhőmérséklet, vízhőfok-mérő |
Fénytechnika |
- |
Egyéb |
Eredeti SQ műszeregység, eredeti SQ műszerfal (az Audi Sport-tól beszerzett alkatrészek, mindkettőből az utolsó darab) |
HIFI |
|
Fejegység |
Blaupunkt CD lemezes rádió |
Hangfalak |
Pioneer |
Egyéb |
Sajnos hifi-ben barbárnak számítok ("szóljon, oszt jóvan"), de ebben az autóban úgyis a motor szól a legszebben | |